Condiții de livrare în Chișinău:
Termenul de livrare a comenzilor este de pina la 48 ore, in cazul existentei marfii in stoc.Veti primi o instiinare pe posta electronica sau SMS cu informatia referitor la stadiul de executare a comenzii Dvs
- Livrarea comenzilor costa 50 lei
- Livrarea se efetuează de luni până vineri este disponibilă în intervalele (10:00 — 18:00).
- Termenul de livrare deobicei este de 1-3 zile lucratoare.
- Sâmbătă, livrarea se efectuează între orele 10:00 - 17:00 fără intervale de timp
- Mai multe articole nu sunt transportate pentru a selecta unul dintre ele la locul de livrare.
- Comanda efectuata se va livra la usa scarii de la bloc sau la poarta casei private.
- Ridicarea bunurilor la etaj sau in interiorul casă, în cazul în care clientul dorește, se efectuează contra plata cu metionarea la efectuarea comenzii.
- În absența unui lift sau în cazul în care este imposibil să se ridice un produs în lift, costul de ridicare va fi de 50 de lei pentru fiecare etaj.
- Costul livrării bunurilor de dimensiuni mari, cum ar fi mobilier, saltele ortopedice, cazane pe combustibil solid, anvelope auto, electrocasnice de dimensiuni mari etc. se negociază separat.
- Curierul vă va suna cu 30 de minute înainte de livrare.
- În obligația serviciului de livrare nu se include mutarea produsului în interiorul apartamentului, asamblarea și conectarea, demonstrarea caracteristicilor consumatorului și instruirea cumpărătorului.
Condiții de livrare în suburbii:
- Livrarea comenzii în suburbii costă de la 100 lei
- Livrarea se efeсtuează de luni până vineri este disponibilă în intervalele (10:00 — 18:00).
- Sâmbătă, livrarea se efectuează între orele 10:00 - 17:00 fără intervale de timp
- Mai multe articole nu sunt transportate pentru a selecta unul dintre ele la locul de livrare.
- Comanda efectuata se va livra la usa scarii de la bloc sau la poarta casei private.
- Ridicarea bunurilor la etaj sau mișcarea lor în interiorul casei nu se efectuiează.
- Costul livrării bunurilor de dimensiuni mari, cum ar fi mobilier, saltele ortopedice, cazane pe combustibil solid, anvelope auto, electrocasnice de dimensiuni mari etc. se negociază separat.
- Curierul vă va suna cu 30 de minute înainte de livrare.
- In obligatia serviciului de livrare nu se include: mutarea produsului în interiorul apartamentului, asamblarea și conectarea, demonstrarea caracteristicilor consumatorului și instruirea cumpărătorului.
Condițiile de livrare în Moldova:
- Deobicei comenzile se livrează in 2-3 zile lucratoare
- Mai multe articole nu sunt transportate pentru a selecta unul dintre ele la locul de livrare.
- Comanda efectuata se va livra la usa scarii de la bloc sau la poarta casei private.
- Ridicarea bunurilor la etaj sau mișcarea lor în interiorul casei nu se efectuiează.
- Costul livrării bunurilor de dimensiuni mari, cum ar fi mobilier, saltele ortopedice, cazane pe combustibil solid, anvelope auto,
electrocasnice de dimensiuni mari, se negociază separat.
- Curierul vă va suna cu 30 de minute înainte de livrare.
- Serviciul de manipulare marfă nu este inclus în serviciul de livrare, ci este disponibil doar la cerere și se achită separat.
- Demonstrarea caracteristicilor produselor și instruirea cumpărătorului nu este inclus în serviciul de livrare.
- Serviciul de manipulare marfă disponibil doar pentru produse cu greutate unitara mai mica de 40 Kg, indiferent de etaj.
Pretul livrarilor prin serviciul de curierat
Greutate |
Pret, MDL |
pina la 5 kg |
100.00 |
pina la 30 kg |
150.00 |
pina la 75 kg |
200.00 |
pina la 100 kg |
250.00 |
pina la 200 kg |
300, 00 |
pina la 300 kg |
500.00 |
Exceptii
Anvelope (set 4 buc) |
200.00 |
Saltele pentru 1 persoana |
250.00 |
Saltele pentru 2 persoane |
300.00 |
Frigider Side-by-Side |
500.00 |
Mobilier |
Aflati la consultant |
Vă rugăm să rețineți că, la primirea bunurilor, cumpărătorul trebuie sa verifice complectatia și aspectul exterion (ambalarea) produselor. prin semnarea actului de primire/predare, confirmați că nu aveți nicio pretenție catre produsele livrare, vânzător și transportator.
În cazul în care bunurile sunt livrate și îndeplinesc toate obligațiile de garanție, dar v-ați răzgândit să-l cumperati dintr-un motiv oarecare, va trebui să plătiti cheltuielile de curierat și costul de transport. Deci, înainte de a trimite o comandă, asigurați-vă că alegeți exact modelul pe care doriți cu adevărat să cumperati.
Livrare repetata: În absența cumpărătorului la momentul stabilit, precum și în cazul adresei greșite a cumpărătorului sau returnarea bunurilor de calitate corespunzătoare, livrarea repetata se achita cu suma de 100 de lei.
Anularea comenzii
Puteți anula comanda gratuit dacă nu a fost încă expediată sau comanda a fost făcută cu ridicare personala;
Dacă comanda dvs. a fost predată unui curier, dar doriți să o refuzați, atunci:
- pentru livrarea în Chișinău, plătiți doar costul de livrare specificat la plasarea comenzii.
- pentru livrarea în Moldova, plătiți dublul costului de livrare specificat la plasarea comenzii.
Documente de insoțire
Împreună cu comanda, veți primi urmatorul set de documente:
- bon fiscal (dupa caz)
- factura fiscala (dupa caz)
- act de primire-predare a marfii
- instrucțiune de utilizare
- certificat de garanție
Verificarea mărfurilor la livrare
- În cazul deteriorării bunurilor sau al unui set incomplet al comenzii, faceti citeva poze care ar confirma si refuzați plata pentru comandă. Vă rugăm să ne informați despre ce s-a întâmplat prin telefon: 022 903090, 079 903090 si scrieți o scrisoare la reclamatii@fantastic.md anexand pozele facute.
- Curierii noștri permit verificarea integritatii ambalajului, si nu conectează, nu instalează, nu configurează echipamentul livrat.
- Verificarea dispozitivelor electronice în timpul iernii este efectuată de client în mod independent, la 2 ore după livrare (cu condiția să fie într-o cameră uscată și caldă).
- Verificarea frigiderelor este efectuată de client în mod independent după cel puțin 3-4 ore, deoarece transportul implică o distribuție neuniforma a fluidelor de lucru în sistem.
- „Fantastic.md” depune toate eforturile pentru a îmbunătăți calitatea livrării, toate acestea, este posibilă o întârziere în livrare din cauza circumstanțelor neprevăzute care au avut loc din culpa vânzătorului
- Vă rugăm să rețineți că la primirea bunurilor, cumpărătorul trebuie sa verifice caracteristicile și aspectul exterior. Prin semnarea actului de primire/predare, confirmați că nu aveți nici o pretenție față de vânzător/transportator referitor la produsele livrare.
- Refuzul de a recepționa bunul vă obligă la achitarea livrării. Bunurile vor fi înmânate cumpărătorului după achitarea a comenzii și semnarea actului de predare-primire împreună cu bonul fiscal și certificatul de garanție.